Wideo online szansą dla reklamodawców
3/4 internautów ogląda więcej klipów wideo online niż przed rokiem,a ponad połowa zamierza oglądać ich jeszcze więcej w przyszłymroku.
Jak informuje serwis internetnews, powołując się na internetowebadanie firmy TNS przeprowadzone na zlecenie Google i AOL, 78procent respondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, że reklamywideo w Internecie pozwalają dowiedzieć się o danym reklamodawcytyle samo lub więcej niż w przypadku reklam oglądanych wtelewizji.
63 procent badanych woli aby w internetowych serwisach wideozamieszczane były reklamy w zamian za to, żeby klipy były w nichdostępne za darmo.
Z kolei 64 procent respondentów podjęło jakieś działanie poobejrzeniu reklamy wideo online. 44 procent z tych osób udało sięna stronę internetową reklamodawcy, 33 procent szukało wwyszukiwarce więcej informacji na temat danego produktu lub usługi,a 21 procent dyskutowało o reklamowanym produkcie z rodziną lubznajomymi.
W badaniu TNS udział wzięło 2394 osób oglądających wideo online,w wieku od 18 do 54 lat.
źródło: internetnews
Dołącz do dyskusji: Wideo online szansą dla reklamodawców