Whites uruchamia dział zagraniczny, kieruje nim Anastasya Fomenko
Agencja Whites otwiera dział międzynarodowy, który ma obsługiwać głównie polskie firmy w marketingu internetowym na rynkach zagranicznych. Nowym działem kieruje Anastasya Fomenko, wcześniej związana m.in. z Agorą i Edipresse.
- Firmy, które zaczynają działać na rynkach międzynarodowych, potrzebują wsparcia marketingowego dostosowanego do lokalnych potrzeb i specyfiki regionu. Właśnie to im oferujemy, zapewniając jednocześnie obsługuję na miejscu, w języku polskim, bez zbędnych dla klienta barier. Możemy z Polski prowadzić zintegrowane działania nawet na kilku rynkach. Tak działaliśmy między innymi wspierając Sporticos.com - opisuje Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites.
Nowy dział będzie składał się ze specjalistów, także tych pochodzących z innych krajów. Obecnie agencja współpracuje już z osobami mającymi doświadczenie zawodowe w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Turcji, Czechach, Rumunii i na Ukrainie. Zespół obsługiwać będzie również firmy zagraniczne działające w Polsce.
Kierująca zespołem Anastasya Fomenko wcześniej pracowała w Agora Ukraina, gdzie jako szefowa sieci reklamowej AdBroker,współpracowała m.in. z Yandexem i Google. Ponadto reprezentowała firmę AdTaily w zakresie pozyskiwania nowych wydawców na rynkach rosyjskojęzycznych oraz kierowała departamentem w Edipresse Ukraine, zajmując się projektami internetowymi i sprzedażowymi. Z branżą internetową związana jest od 2001 roku.
Dołącz do dyskusji: Whites uruchamia dział zagraniczny, kieruje nim Anastasya Fomenko