"Weź to na chrupko" w reklamie Snickers Crisp
Ruszyła kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do Mars Wrigley. Działania reklamowe są realizowane pod hasłem "Weź to na chrupko" i potrwają do grudnia br.
Wzbogacony o chrupki ryżowe Snickers Crisp pojawił się na sklepowych półkach w marcu tego roku. d 12 października do 12 grudnia produkt będzie wspierany szeroko zakrojoną kampanią w telewizji, digitalu oraz na outdoorze.
W galeriach handlowych 11 polskich miast zamieszczonych zostanie ponad 300 nośników reklamowych OOH. Dodatkowo marka będzie obecna w reklamie na kanale Tik-Tok oraz podejmie działania z influencerami. W ramach kampanii zaplanowano również wsparcie w punktach sprzedaży – dedykowane materiały POS, niebieskie ekspozycje i dodatkowy branding w różnych miejscach sklepu.
Globalnie przygotowana reklama Snickers Crisp będzie emitowana w telewizji oraz formatach online wideo i na kanale YouTube. Nawiązuje ona do słynnego hasła marki „Głodny nie jesteś sobą” i w żartobliwy sposób namawiała do brania życia nieco mniej serio. Spot podkreśla również, że Snickers Crisp jest odpowiedzią na różne symptomy głodu i pozwala znowu być sobą.
Kampanie reklamowe Snickersa przygotowuje BBDO New York.
Dołącz do dyskusji: "Weź to na chrupko" w reklamie Snickers Crisp