Weszło.com szykuje radio internetowe, treści wideo i serwis e-sportowy
Za miesiąc serwis sportowy Weszło.com uruchomi radio internetowe. Szykuje też dużo własnych treści wideo (zaczął współpracę z youtuberem Mieciem Mietczyńskim) oraz serwis dotyczący e-sportu. - Przez lata Weszło bazowało na prowizorce i to było fajne, naturalne, natomiast na wszystko w życiu jest czas. Teraz w moim - na stworzenie czegoś dużego - zapowiada Krzysztof Stanowski, założyciel i szef Weszło.
Internetowa rozgłośnia będzie funkcjonowała pod nazwą Weszło FM jako osobna strona i aplikacja mobilna. - Rządzić będzie piłka nożna, to jasne, ale będzie też miejsce na bardzo wiele audycji tematycznych prowadzonych przez ekspertów z różnych branż. Nadawać będziemy siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Chociaż późną nocą pewnie puścimy muzykę i powtórki - opisał Krzysztof Stanowski.
- Będziecie mogli do nas dzwonić, będą poranki z radiem i wieczory z radiem. Będą produkcje radiowo-telewizyjne, jak np. „Stan Futbolu”, który będzie szedł równocześnie w formie wideo, jak i audio. Będzie masa interesujących osób, które zadeklarowały współpracę. - dodał Stanowski. Szczegóły będą podawane w najbliższych tygodniach.
Szefem treści wideo na Weszło będzie Mieciu Mietczyński, autor popularnego kanału youtube’owego, na którym opisuje książki i filmy.
Oto najważniejszy odcinek "Jak co wtorek" w moim życiu. Czym jest #ProjektStano? Co wkrótce zrobię? Dlaczego nie mam czasu się nawet podrapać po tyłku? Zapraszam, to dla mnie na serio istotne. https://t.co/1wyFmHJkcu
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) 9 stycznia 2018
W dalszej kolejności Weszło zamierza uruchomić serwis dotyczący e-sportu. - Najpierw radio. Potem telewizja. Potem - w marcu? - e-sport. Latem zaczniemy grać pod marką Weszło w B-klasie, a wcześniej przeprowadzimy nabór - wyliczył Krzysztof Stanowski.
Weszło.com z nowym biurem i partnerami bukmacherskimi
Kończy się właśnie urządzanie nowego, 300-metrowego biura serwisu. Pracować ma w nim nawet 40-45 osób.
W ostatnich dniach Weszło.com zaczęło stałą współpracę marketingową z dwoma firmami bukmacherskimi: Totolotkiem i LV BET. Obie będą reklamować się w serwisie oraz oferować jego użytkownikom oferty promocyjne.
Wcześniej przez kilka lat na Weszło promowali się zagraniczni bukmacherzy, których zdecydowana większość wycofała się z polskiego rynku w połowie ub.r., po nowelizacji ustawy hazardowej, w ramach której wprowadzono geoblokowanie serwisów bukmacherskich niemających licencji na działalność w naszym kraju. W efekcie na popularności zyskały witryny polskich bukmacherów.
Weszło działa od 10 lat
Serwis Weszło.com. został założony przez Krzysztofa Stanowskiego 10 lat temu jako blog o piłce nożnej. Wyróżniał się ostrymi felietonami. Z czasem ewoluował w stronę serwisu informacyjno-publicystycznego, znacznie rozszerzono jego redakcję.
W ramach witryny działa księgarnia z tytułami o tematyce sportowej. Przez kilka lat funkcjonowały też serwis Pawełki.com z memami i lifestylowe Wyszło.com.
Dołącz do dyskusji: Weszło.com szykuje radio internetowe, treści wideo i serwis e-sportowy