Weekend zakupów ze stylistą w Londynie
W styczniu rozpoczęła się promocja produktów marki Sunsilk, w której do wygrania jest weekend zakupów ze stylistą w Londynie.
Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).
Celem akcji promocyjnej jest wzrost sprzedaży oraz utrwalenie wizerunku marki Sunsilk jako zaufanego doradcy w świecie mody i urody. Grupę docelową działań promocyjnych stanowią dziewczyny w wieku: 16-24 lata, dbające o swój wygląd, prowadzące aktywny i towarzyski tryb życia, podążające za najnowszymi trendami mody.
Promocja oparta jest na mechanizmie loterii. Może wziąć w niej udział każdy, kto zakupi co najmniej jeden dowolny produkt Sunsilk i wyśle zgłoszenie z pomocą sms-a lub formularza dostępnego na stronie www.sunsilk.pl. Laureatka nagrody głównej wraz ze swoją koleżanką spędzi weekend szalonych zakupów w Londynie, w towarzystwie stylisty. Dziewczyny otrzymają do wydania 15 tys zł. Dodatkowo w promocji do wygrania jest 50 nagród w postaci kart przedpłaconych o wartości 1000 zł każda oraz 2000 płyt CD „Wirtualny Fryzjer”.
W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym i nowoczesnym oraz naklejek na opakowania promocyjne. Agencja odpowiada również za kreację i produkcję 10’’ tagu TV.
Promocja trwa do 11 marca 2007 r.
Dołącz do dyskusji: Weekend zakupów ze stylistą w Londynie