WebTalk odpowiedzialna za media społecznościowe Super-Pharm
Do portfolio agencji digitalowej WebTalk dołączyła stała obsługa social media Super-Pharm. Wcześniejsza współpraca między klientem a agencją opierała się na współpracy projektowej.
WebTalk z Super-Pharm współpracuje od wielu lat. Wcześniej projektowo, produkując content na YouTube’a brandu, w ramach formatu “Super Porady”.
Obecnie do działań agencji należą stała obsługa istniejących już kanałów społecznościowych marki, tj. Facebooka, Instagrama, jak i powołania do życia i prowadzenie kanału marki na TikToku.
- Oddanie pod naszą opiekę SoMe marki i możliwość stworzenia od początku kanału TikTok jest dla nas ukoronowaniem naszych wcześniejszych działań i dowodem na zaufanie w relacji. Wierzymy, że nasza współpraca będzie długofalowa i pełna sukcesów - mówi Agata Szybilska-Czech, client service director w WebTalk.
Dołącz do dyskusji: WebTalk odpowiedzialna za media społecznościowe Super-Pharm