We wrześniu na „polskim” Facebooku najwięcej działo się na stronach o sporcie
Na polskich fanpage’ach klubów sportowych pojawiało się we wrześniu średnio najwięcej komentarzy, like’ów i wpisów. Kolejne miejsce pod tym względem zajęły strony marek telekomunikacyjnych.
Dane z systemu FanpageAd - monitorującego 25 tys. polskich fanpage’y mających po ponad tysiąc użytkowników - pokazują, że na przeciętnym fanpage’u klubu sportowego nastąpiło we wrześniu ponad 3 tys. interakcji. Prawie dwa razy mniej zanotował średnio fanpage marki telekomunikacyjnej, natomiast strony brandów z innych branż nie przekroczyły poziomu 850 interakcji. W skali miesiąca najbardziej wzrosła aktywność użytkowników na fanpage’ach marek motoryzacyjnych i produktów spożywczych.
Polscy użytkownicy Facebooka najaktywniejsi na fanpage’ach są w czwartki i piątki. Liczby zamieszczanych przez nich wpisów wzrosła w ciągu miesiąca o 15 proc., liczba komentarzy - o 12 proc., a liczba zostawianych like’ów - o 7 proc.
Z fanpage’y klubów sportowych najbardziej angażujące były strony siatkarskiego zespołu PGE Skra Bełchatów i piłkarskiego Widzewa Łódź.
Wśród pozostałych fanpage’y związanych ze sportem zdecydowanie najwięcej działo się na stronie „Kocham Football”.
Z drugiej strony na fanpage’ach banków użytkownicy zostawiali stosunkowo mało komentarzy, wpisów i like’ów.
Dołącz do dyskusji: We wrześniu na „polskim” Facebooku najwięcej działo się na stronach o sporcie