„Kroi się rewolucja” w kampanii past warzywnych Wawrzyniec
Trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży past warzywnych Wawrzyniec (produkowanych przez ZT Kruszwica). Akcję, pod hasłem „Kroi się rewolucja”, przygotowała i realizuje agencja Streetcom Polska.
Kampania podkreśla, że pasty warzywne Wawrzyniec to w 100 proc. roślinny i naturalny produkt, będący kompozycją odpowiednio dobranych warzyw oraz przypraw. W reklamach prezentowane są wszystkie cztery warianty smakowe produktu: z grillowanym bakłażanem, z suszonymi pomidorami i żurawiną, z grillowaną cukinią i curry, z ciecierzycą oraz pieprzem i czarnuszką.
Działania reklamowe obejmują internet (m.in. aktywności w social media, współpraca z influencerami), punkty sprzedaży (materiały POS, ulotki, ekspozytory, standy) oraz akcję typu product i idea seeding (z udziałem 100 tys. konsumentów).
Za strategię i kreację reklam, zakup mediów oraz realizację działań odpowiada agencja Streetcom Polska. Pozyskała to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy agencje reklamowe.
Dołącz do dyskusji: „Kroi się rewolucja” w kampanii past warzywnych Wawrzyniec