Wawa stawia na marketing
Agencja Reklamowa Wawa stworzyła dział marketingu..
Równolegle z największymi w historii wzrostami słuchalności nowego formatu Radia Wawa zmienia się również struktura Agencji Reklamowej Wawa - poinformowano w komunikacie prasowym.
Obecnie Agencja Reklamowa Wawa zatrudniła dwie nowe osoby i tym samym powołała własny dział marketingu.
Stanowisko Marketing managera objęła Mirosława Klepacka, która może pochwalić się znacznym doświadczeniem w branży marketingu i promocji, zdobytym wcześniej w Banku Gospodarki Żywnościowej na stanowisku Regionalnego Kierownika Marketingu.Takie samo stanowisko piastowała wcześniej w firmie ZPC Wawel S.A.
"Najpierw była naszym klientem. Fakt, że teraz jest z nami najlepiej świadczy o tym, że pozytywnie ocenia standardy naszej pracy. Teraz to ona będzie je doskonalić"- komentuje Dyr. Sprzedaży Agencji Reklamowej Wwawa Paweł Mączka.
Funkcję Szefa kreacji objął Łukasz Krolski, żeglarz, akrobata i tancerz teatru Buffo a przede wszystkim znakomity grafik komputerowy. Wywodzi się z firmy, która współpracowała z radiem i Agencją Wawa jako zewnętrzny wykonawca projektów.
Jest m.in. autorem nowego layoutu Wawy i nowej prezentacji multimedialnej Agencji Reklamowej Wawa.
"Cieszę się, że pracują z nami dwie nowe osoby. Dzięki stworzeniu działu marketingu jeszcze lepiej i skuteczniej będziemy mogli realizować nasze niekonwencjonalne projekty a przede wszystkim pomysły naszych klientów" - mówi Paweł Mączka.
Dołącz do dyskusji: Wawa stawia na marketing