Warszawa pierwsza w Europie
W stołecznej Galerii Mokotów został otwarty pierwszy w Europie Coca-Cola Chillout Zone
Jest to specjalne miejsce stworzone z myślą o ludziach młodych, którzy nie lubią i nie chcą się nudzić. Można tam zrobić przerwę podczas zakupów lub spędzić czas w oczekiwaniu na seans kinowy. Znajduje się na ostatnim piętrze Galerii Mokotów, tuż przy wejściu do kina. Odwiedzający mogą w Coca-Cola Chillout Zone zrelaksować się na wygodnych kanapach, spotkać się z przyjaciółmi, posurfować za darmo po internecie, zagrać w interaktywne gry przy specjalnych stanowiskach lub pooglądać najnowsze teledyski MTV.
"Młodzi ludzie spędzają coraz więcej czasu w centrach handlowych. Umawiają się tam na spotkania z przyjaciółmi, robią zakupy, szukają rozrywki. Coca-Cola Chillout Zone wychodzi naprzeciw ich potrzebom" - powiedziała Iwona Jacaszek, Dyrektor ds. Korporacyjnych Coca-Cola HBC Polska i dodała: "Jestem przekonana, że Coca-Cola Chillout Zone jest ciekawym miejscem tak do zabawy, jak i do spotkań lub wypoczynku. Będzie to bardzo >>żywe<< miejsce, gdzie planujemy organizować turnieje, np. w >>piłkarzyki<<, różnego rodzaju akcje promocyjne, a także występy DJ'ów. Takich niespodzianek będzie wiele".
Iwona Jacaszek wyjaśniła, że pomysł na tego typu miejsce powstał na podstawie obserwacji zmian zainteresowań młodzieży. "Zestawiliśmy to, co obecnie ciekawi i interesuje młodych ludzi z tym, czym jest marka Coca-Cola. Stąd w Coca-Cola Chillout Zone innowacyjność i nowe technologie łączą się z zabawą, rozrywką, muzyką oraz przyjemnością delektowania się wolnym czasem, i dobrym towarzystwem" - powiedziała.
Coca-Cola Chillout Zone, zajmuje ok. 35 m2. Jest to strefa wydzielona od pozostałej części centrum handlowego przy pomocy półprzezroczystych parawanów. W jej centralnej części znajduje się "kiosk" z wmontowanym najnowocześniejszym urządzeniem do automatycznej sprzedaży napojów firmy Coca-Cola oraz dwoma stanowiskami do darmowego i bezpiecznego surfowania po Internecie. Oprogramowanie komputerów uniemożliwia przeglądanie stron, które zawierają treści niewskazane dla młodzieży.
Na gości czekają też dwa nowoczesne ekrany LCD, na których można obejrzeć najświeższe teledyski emitowane przez MTV. Wokół znajduje się sześć wygodnych kanap ze stolikami, przy których można zrelaksować się i porozmawiać z przyjaciółmi. Znajdują się tam także trzy stanowiska do interaktywnych gier z dotykowymi ekranami.
Charakter Coca-Cola Chillout Zone podkreśla stylistyka i aranżacja miejsca. Kolorystyka jest utrzymana w dwóch barwach: czerwonej i szarej. Specjalistyczne oświetlenie tworzy w tym miejscu przyjemny i niepowtarzalny klimat, wyodrębniając je z pozostałej części centrum handlowego.
Iwona Jacaszek z Coca-Cola HBC Polska podkreśliła, że wybór Galerii Mokotów na lokalizację pierwszej w Europie Coca-Cola Chillout Zone nie jest przypadkowy. "To jedno z najpopularniejszych miejsc w Warszawie, zawsze wypełnione ludźmi, którzy przychodzą tu nie tylko po zakupy, ale także po to, by w atmosferze swobody, luzu a nawet dobrej zabawy mile spędzić czas z przyjaciółmi. Galeria Mokotów, od początku swego istnienia jest miejscem modnym, gdzie kwitnie życie towarzyskie Warszawiaków. Poza tym naszej firmie bardzo dobrze układa się współpraca z Galerią Mokotów" - powiedziała.
Dołącz do dyskusji: Warszawa pierwsza w Europie