Wanda Romanowska, Jolanta Kopeć i Radosław Olejniczak w reklamie C&A
Marka odzieżowa C&A zdecydowała się na kontynuację zeszłorocznych działań komunikacyjnych we współpracy z Silver Models. Do kampanii zaproszono trójkę dojrzałych osób, które są głosem swojego pokolenia.
Tym razem w działaniach dla marki C&A wzięli udział: Wanda Romanowska (która wystąpiła również w poprzedniej odsłonie), Jolanta Kopeć oraz Radosław Olejniczak. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek, a materiałów wideo – Sebastian Kaflak.
Za sesję od strony agencji odpowiada Łukasz Fijałkowski, koordynator projektu Silver Models. W ramach prowadzonych działań, oprócz sesji fotograficznej stworzono materiały wideo.
Wanda Romanowska i Radosław Olejniczak w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek
Wanda, emerytowana pielęgniarka, której kariera silver modelki w ostatnim roku bardzo przyspieszyła, podzieliła się ze swoimi followersami przemyśleniami o dojrzałości i jej zaletach, o przyjaźni z kobietami, relacjach z mężczyznami i byciu singielką.
Wanda Romanowska w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek
Jolanta, aktywna zawodowo urzędniczka wysokiego szczebla i pisarka, autorka książki „W dwa wieczory do siebie”, na profilu swojego bloga napisała, „Na emeryturze będę niegrzeczna”. Mowa o rozdźwięku między tym, jak ludzie dojrzali są postrzegani, a jacy naprawdę są.
Wanda Romanowska w działaniach Silver Models dla marki C&A; fot. Krzysztof Adamek
Dołącz do dyskusji: Wanda Romanowska, Jolanta Kopeć i Radosław Olejniczak w reklamie C&A