W wakacje debiut Viacom Blink! - nowego kanału dla kobiet
Spółka telewizyjna Viacom International Media Networks oraz firma producencka Endemol wprowadzą na rynek nowy kanał rozrywkowy dla kobiet pod nazwą Viacom Blink!. Stacja zadebiutuje latem br. w Polsce.
Viacom Blink! zaoferuje ofertę programową złożoną z propozycji i formatów telewizyjnych ze światowej oferty firmy Endemol. W ramach długoterminowej współpracy między partnerami, VIMN otrzyma dostęp do ponad 4 000 godzin programów do wykorzystania w telewizji oraz na platformach cyfrowych.
Na antenie stacji, kierowanej do kobiet w wieku 16-49 lat, emitowane będą seriale (“Hot in Cleveland - Rozpalić Cleveland”, “Rescue Special Ops - Ekipa ratunkowa”, “The Secret Life of Us”, “Spirited”, “Home and Away”), programy lifestyle`owe (“Make Me A Supermodel”, “Gok`s Fashion Fix”), formaty rozrywkowe i reality (“The Little Couple - Wielka miłość małych ludzi”, “Fear Factor – Nieustraszeni”) czy programy i seriale dokumentalne (“Forensic Investigators – Sekrety zbrodni”). VIMN prowadzi rozmowy z dystrybutorami, aby ofertę programową Viacom Blink! poszerzyć także o propozycje filmowe.
>>>TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci
Pierwszym krajem na świecie, w którym zadebiutuje Viacom Blink! będzie Polska. W momencie startu latem br., stacja będzie dostępna w ofercie platformy N oraz sieci kablowej Multimedia Polska, jak również u innych operatorów, docierając do ponad miliona gospodarstw domowych. Stacja nadawać będzie w formacie 16:9 w standardowej rozdzielczości. O planach wprowadzenia wersji HD nadawca na razie nie informuje.
VIMN oraz Endemol rozważają również możliwość rozszerzenia dystrybucji kanału o kraje Europy Środkowej, Bliskiego Wschodu czy Ameryki Łacińskiej. Za wprowadzenie Viacom Blink! na rynek odpowiada Bhavneet Singh, managing director oraz executive vice president, Emerging Markets wraz z zespołem w składzie Miki Chojnacka - vice president, Entertainment oraz Nicholas Walters - vice president, Corporate Development VIMN’s Emerging Markets.
W portfolio Viacom International Media Networks są takie marki telewizyjne jak MTV, Comedy Central czy Nickelodeon. W Polsce zarządza nimi MTV Networks Polska.
Dołącz do dyskusji: W wakacje debiut Viacom Blink! - nowego kanału dla kobiet