SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Polsacie w sierpniu najwięcej kosztują reklamy przy „Disco pod gwiazdami” i „Mega Hicie”

W sierpniu w Polsacie reklamodawcy zapłacą najwięcej za emisję spotów przy programie „Disco pod gwiazdami” i wybranych filmach w paśmie „Mega Hit”.

Ceny reklam w tegorocznym sierpniowym cenniku Polsatu w niektórych pasmach są wyższe, a w innych niższe niż rok temu. Więcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnych wydaniach „Wydarzeń”, serwisu sportowego i prognozy pogody. Mniej kosztują zaś spoty przy tych programach w dni powszednie, a także w paśmie filmowym „Mega Hit”, przy programie „Disco pod gwiazdami” czy „Zielonogórskiej Nocy Kabaretowej”.

W nowym cenniku najdroższe są reklamy przy „Disco pod gwiazdami”, który Polsat pokaże 12 i 13 sierpnia. Za emisję 30-sek. spotu trzeba zapłacić nawet 32,6 tys. zł (ceny netto, bez rabatów) - w sierpniu ub.r. było to od 22,8 do 33,9 tys. zł.

Niewiele mniej reklamodawcy zapłacą za obecność reklamową przy wybranych filmach z cyklu „Mega Hit” - nawet 32,5 tys. zł (przed rokiem maksymalnie 35 tys. zł). Przy niektórych filmach we wtorkowym paśmie ceny dochodzą do 32,4 tys. zł.

Od 22,3 do 28,9 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy transmisji z „Festiwalu Magiczne zakończenie wakacji z Polsatem i RMF FM”, który stacja pokaże 27 i 28 sierpnia (pierwszego dnia kabarety, drugiego koncert). Z kolei na reklamę przy „VIII Zielonogórskiej Nocy Kabaretowej” 6 sierpnia trzeba wydać od 17,8 do 28,3 tys. zł (rok temu od 34,3 do 40 tys. zł).

20 sierpnia w Polsacie nadawany będzie koncert „Legendy Polskiego Popu”, przy którym spot kosztuje 22,8 tys. zł, a dzień później „Kabarety Lidzbark” - reklama przy nim to wydatek rzędu 22,4 tys. zł.

W sierpniu Polsat kontynuuje emisję rozpoczętego w lipcu programu „Surprise, Surprise” - ceny reklam przy nim wynoszą od 11,8 do 28 tys. zł.

Za obecność reklamową przy „Wydarzeniach” marketerzy zapłacą 20,7 tys. zł w niedziele i do 16 tys. zł w dni powszednie (rok temu odpowiednio 19,9 i 16,3 tys. zł). Spot przy serwisie sportowym kosztuje 24,9 tys. zł w niedziele i do 21 tys. zł w dni robocze ( w ub.r. 18,8 i 16,9 tys. zł) , a przy prognozie pogody -  25,3 tys. zł w niedziele i do 22 tys. zł w dni powszednie (rok temu 22,5 i 17,4 tys. zł).

Polsat Media jako ostatnie z biur reklamy głównych nadawców telewizyjnych podało ceny na sierpień. Jako pierwsze ogłosiło je TVN Media, a potem Biuro Reklamy TVP.

Dołącz do dyskusji: W Polsacie w sierpniu najwięcej kosztują reklamy przy „Disco pod gwiazdami” i „Mega Hicie”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dr.Radio
Śmiechu warte, Mega Hit latem to Mega Powtórka Hitu ...
odpowiedź
User
Bogdan
Niektóre powtórki powtórek lepsze niż premiery, więc nie wybrzydzaj. Mega Hit w Polsacie to gwarancja świetnej zabawy przed telewizorem. Stąd tak duża oglądalność i tak chętnie reklamodawcy wybierają ten akurat element ramówki.
odpowiedź
User
Berty
Polsat od lat zbiera duże pieniądze przed swoim megahitem, bo często lecą tam filmy, które nie tak daswno miały swoje premiery kinowe.
odpowiedź