W Polsacie najwięcej kosztują reklamy przy „Kabaretobraniu” i „Mega Hicie”
W sierpniu marketerzy zainteresowani reklamą na antenie Polsatu najwięcej zapłacą za reklamę przy programie „Kabaretobranie w Zielonej Górze” i wybranych filmach w paśmie „Mega Hit”.
W sierpniowym cenniku Polsatu najwięcej reklamy kosztują przy zaplanowanej na 8 sierpnia transmisji „Kabaretobranie w Zielonej Górze” - od 34,3 do 40 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto 30-sekundowych spotów, bez rabatów).
Niewiele mniej kosztują spoty przy niektórych filmach z cyklu „Mega Hit”. Trzeba za nie zapłacić od 20,6 do 35 tys. zł.
Polsat w sierpniu pokaże też m.in. koncert „Legendy Rocka Łódź” (9 sierpnia) i „Disco pod gwiazdami” (14 i 15 sierpnia). Za obecność reklamową przy pierwszej produkcji trzeba zapłacić od 25 do 34,1 tys. zł, a przy drugiej - od 22,8 do 33,9 tys. zł. Reklama przy sobotnim wieczornym paśmie kabaretowym kosztuje do 24,9 tys. zł.
Z kolei cena spotu przy serialu „Świat według Kiepskich” wynosi od 16,5 do 18,2 tys. zł.
Na podobnym poziomie kształtują się ceny reklam przy „Wydarzeniach”, serwisie sportowym i prognozie pogody. Emisja reklamy przy głównym wydaniu serwisu informacyjnego to wydatek rzędu 19,9 tys. zł w niedziele, 16,3 tys. zł w dni powszednie i 12,9 tys. zł w soboty.
Za spot przy „Sporcie” trzeba zapłacić 18,8 tys. zł w niedziele, 16,9 tys. zł w dni powszednie i 11,2 tys. zł w soboty. Natomiast reklama przy nadawanej zaraz po nim „Prognozie pogody” kosztuje 22,5 tys. zł w niedziele, 17,4 tys. zł w dni powszednie oraz 16,1 tys. zł w soboty.
Swoje cenniki reklamowe na sierpień udostępniły już Telewizja Polska (więcej o tym) i TVN (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: W Polsacie najwięcej kosztują reklamy przy „Kabaretobraniu” i „Mega Hicie”