SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W lutym w TVN najdroższe reklamy przy „Faktach” i serwisie sportowym

W opublikowanym na luty br. cenniku reklamowym TVN najwyższe ceny mają spoty emitowane przy niedzielnych wydaniach „Faktów” i serwisu sportowego.

Najwyższa stawka w lutym w cenniku reklamowym TVN to 56,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów, VAT, dla spotu 30-sek.). To cena za spot przy niedzielnym wydaniu „Faktów”. W dni powszednie jest taniej – cena wynosi 52,7 tys. zł.

52,1 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy niedzielnym serwisie sportowym, pokazywanym zaraz po „Faktach”. W dni robocze stawka ta wynosi 42,8 tys. zł.

Dla prognozy pogody ustalono ceny na poziomie 48,4 tys. zł dla emisji w niedziele i 39,9 tys. zł od poniedziałku do piątku.

Spośród pozostałych pozycji w ramówce TVN najwyższą cenę mają reklamy w bloku przy „Kuchennych rewolucjach” (stacja pokazuje powtórki, wiosenna ramówka ruszy w marcu br.). Spot w tym paśmie wyceniono na 43,9 tys. zł.

1 tysiąc zł mniej kosztuje spot przy serialu „Na Wspólnej”, a 35,1 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy „Milionerach”.

4 lutego br. TVN pokaże „Galę Bestsellery Empiku 2019” - reklama przy tym kosztuje 41 tys. zł.

TVN Media jako drugie po Biurze Reklamy TVP podało ceny reklam na luty br.

Kilka dni temu upubliczniono cennik product placementu w programach na antenie TVN  TVN7 – najwięcej za lokowanie produktu trzeba zapłacić w programie „Kuba Wojewódzki”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: W lutym w TVN najdroższe reklamy przy „Faktach” i serwisie sportowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl