SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Volkswagen: Nowe Polo. Nowy styl życia

Ruszyła kampania reklamowa zmienionego samochodu Volkswagen Polo. Akcja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" obejmuje telewizję, prasę, outdoor i BTL.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa odświeżonego samochodu Volkswagen Polo podkreśla zmiany w stylistyce i ogólnej koncepcji tego auta, takie jak odważny design i innowacyjne rozwiązania ekologiczne. Kreacja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" opiera się na zmienionym wizerunku tego samochodu.

VolkswagenNowePolo

Akcja od początku września jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasie (dzienniki, tygodniki opinii, miesięczniki), na outdoorze (backlighty i frontlighty) oraz w ramach działań BTL (ekspozycja i roadshow 20 samochodów w wybranych miastach, nietypowe nośniki na parkingach w centrach handlowych).

Kreacja kampanii ATL została zaadaptowana z rynku niemieckiego, natomiast działania BTL prowadzą agencja reklamowa Just i dom mediowy MediaConcept.

Dołącz do dyskusji: Volkswagen: Nowe Polo. Nowy styl życia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl