Volkswagen Group szuka globalnie agencji do reklamowania Seata
Ruszył przetarg na agencję do globalnej obsługi reklamowej marki samochodów Seat, należącej do Volkswagen Group. Klienta broni MullenLowe Group.
Przegląd rynku prowadzi dział prokurmentu Seata. Zaproszone agencje, których nazw nie podano, mają złożyć swoje oferty w przyszłym tygodniu. Wśród zaproszonych firm jest dotychczasowa agencja obsługująca markę - MullenLowe Group. Ta sieć reklamowa wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Seata dwa lata temu.
Termin wyboru zwycięskiej agencji nie został ujawniony. Wiadomo jedynie, że proces przetargowy potrwa kilka miesięcy. W tym czasie obsługą kampanii reklamowych Seata zajmować się będzie jak dotychczas MullenLowe Group. Na maj zaplanowano kampanię, która ma skupić się na tym, jaki wpływ na ludzie życie mają technologie.
Obsługą mediową Seata w Wielkiej Brytanii zajmuje się dom mediowy PHD, na pozostałych rynkach, w tym w Polsce - MediaCom.
Za kreacje reklam Seata na polskim rynku odpowiada agencja MullenLowe Warsaw - w jednej z poprzednich kampanii w grudniu 2015 roku marka była promowana pod hasłem „Wyprzedź czas!”.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen Group szuka globalnie agencji do reklamowania Seata