TVN Warner Bros. Discovery startuje z kampanią „Z miłości do wolności”, która promuje VOD.pl (wideo)
W środę - pod hasłem „Z miłości do wolności” - wystartowała nowa kampania promocyjna serwisu VOD.pl. Obejmuje cały ekosystem TVN Warner Bros. Discovery oraz partnerów biznesowych.
VOD.pl to nowy serwis streamingowy TVN Warner Bros. Discovery, który wystartował we wtorek, 14 lutego br. Platforma została przejęta od Ringier Axel Springer Polska, ale spółka nadal wspiera serwis w budowaniu jego zasięgu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wszystkie treści w VOD.pl można oglądać za darmo w ramach modelu AVOD - polegającego na tym, że aby uzyskać do nich dostęp, należy obejrzeć reklamy.
Trwa kampania „Z miłości do wolności”
Grupa TVN Warner Bros. Discovery w środę, 1 marca wystartowała z nową kampanią reklamową promującą serwis. Realizowana jest pod hasłem „Z miłości do wolności”.
Kampania obejmuje cały ekosystem TVN Warner Bros. Discovery oraz partnerów biznesowych (takich jak np. Wirtualnemedia.pl i Filmweb.pl). Działania będą trwały do końca marca.
Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialny jest wewnętrzny zespół marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Media online zaplanowała agencja Sales&More, a za media telewizyjne - wewnętrzny zespół TVN Warner Bros. Discovery.
Ponad 500 tytułów na start w VOD.pl
Na początek w VOD.pl pojawiło się ponad 500 tytułów różnych produkcji, głównie seriali, programów i filmów fabularnych, które są dostępne m.in. w Player.pl. W serwisie oprócz treści TVN Warner Bros. Discovery można oglądać także produkcje innych dostawców, m.in.: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska/SPI International.
Łącznie na początek udostępnionych zostało 16 tys. odcinków seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. W ofercie pojawiły się takie tytuły, jak m.in.: „BrzydUla”, „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Kobieta na krańcu świata”, „Na Wspólnej”, „Warsaw Shore”, „19+”, „Żony Miami”, „Down the road”, „Dorota Was urządzi”, „Idris Elba: Bez Granic” i filmy „Całe szczęście”, „Kochaj i tańcz” oraz pierwsze trzy części „Listów do M”. Są to głównie starsze odcinki danych programów i seriali.
Dołącz do dyskusji: TVN Warner Bros. Discovery startuje z kampanią „Z miłości do wolności”, która promuje VOD.pl (wideo)