SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vivus reklamuje pożyczki krótkoterminowe w kioskach Ruchu (wideo)

Rusza kampania reklamująca krótkoterminowe pożyczki gotówkowe od Vivus Finanse, właściciela serwisu Vivus.pl, które od niedawna są oferowane w kioskach i salonikach prasowych Ruchu. Akcję przygotowały agencja Arip Next, dom produkcyjny D35 i dom mediowy Initiative Warszawa.

Oferta pożyczkowa Vivus Finanse pojawiła się w punktach sprzedażowych Ruchu dwa miesiące temu. W kioskach i salonikach dostępne są startery z niezbędnymi informacjami i wnioskiem kredytowym, który można wypełnić na miejscu lub zabrać do domu. Po złożeniu wniosku Vivus Finance sprawdza wiarygodność kredytową klienta i informuje go SMS-owo o przyznaniu pożyczki, która jest przelewana na jego konto. W ramach pakietu startowego dostępne są pożyczki w wysokości do 1,4 tys. zł.

- Współpraca Vivusa z Ruchem to rewolucja w rozwoju dostępu do oferty pożyczkowej. Po fazie testowej wchodzimy z intensywną kampanią telewizyjną, dzięki czemu zwiększymy świadomość naszej oferty - przekonuje Agnieszka Ryttel, manager ds. marketingu w Vivus Finance.

W spocie mężczyzna pilnie potrzebujący gotówki gra w kiosku w zdrapki, kiedy pojawia się bóg Vivus, przypominający trochę starogreckiego Zeusa, i proponuje rozwiązującą ten problem pożyczkę od Vivus Finance. Bohater ten w reklamach marki Vivus występuje od marca br. (zobacz szczegóły).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowy spot będzie emitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych oraz na YouTube.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Arip Next, produkcją - dom produkcyjny D35, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Vivus reklamuje pożyczki krótkoterminowe w kioskach Ruchu (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agnieszka
Pytanie, jak bardzo taki pomysł chwyci? Z jednej strony, w kiosku Ruchu często kupują ci sami ludzie od lat. Z drugiej strony, są to moim zdaniem osoby, które nie znają Vivus, ponieważ nie biorą pożyczek przez internet. Jak czytałam na crediteo.pl, autorytet sprzedawcy w kiosku może pośrednio wpłynąć na powodzenie kampanii. I chyba mają rację.
odpowiedź