Vitaral reklamuje się jako "dobry znajomy rodziny" (wideo)
Pod hasłem "Dobry znajomy rodziny" ruszyła kampania reklamowa preparatu Vitaral. Akcja obejmująca telewizję, radio, prasę i BTL buduje familijny wizerunek tej marki.
Kampania reklamowa preparatu witaminowego Vitaral promuje zmieniony wizerunek tej marki. Akcja podkreśla bowiem, że produkt zapewnia dobre samopoczucie wszystkim członkom rodziny oraz współtworzy z nimi bliskie relacje. Familijny wizerunek marki symbolizuje, umieszczony na jej opakowaniach, motyw aktywnej rodzinny.
Akcja od 9 marca prowadzona jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN
i TVN 7, Polsat, Polsat 2, TV 4 i kanały tematyczne z pakietu At
Media), radiu (RMF FM, RMF Classic i Radio Zet), prasie ("Tina",
"Naj", "VIVA!", "Gala", "Claudia", "Olivia", "Dobre Rady" oraz
"Świat Kobiety" i "Uroda") oraz aptekach w całej Polsce (działania
BTL).
Kreację kampanii przygotowała agencja Marketing &
Communications Consultants, spot telewizyjny i radiowy zrealizował
dom produkcyjny Propeller Film, natomiast planowaniem i zakupem
mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Vitaral reklamuje się jako "dobry znajomy rodziny" (wideo)