SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orifarm promuje Vita Buerlecithin na Dzień Babci i Dziadka

Trwa kampania digital marki Vita Buerlecithin (Orifarm) z okazji Dnia Babci oraz Dziadka. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony. 

- To już kolejna odsłona kampanii dla marki Vita Buerlecithin, w której podkreślamy wagę relacji z bliskimi. Skupiamy się na naszych Babciach i Dziadkach oraz ich specjalnym święcie, które jest świetną okazją do zadbania o zdrowie naszych najbliższych. W naszym komunikacie podkreślamy, że produkt Vita Buerlecithin jest lekiem, wspomaga pamięć i koncentrację, więc jest też idealnym prezentem dla ukochanych dziadków - komentuje Magdalena Baran, senior account executive w agencji Ancymony. 

Agencja Ancymony odpowiada za przygotowanie kampanii digitalowej leku z lecytyną z okazji Dnia Babci i Dziadka. Ancymony przygotowały koncepcję i strategię kampanii. Agencja stworzyła materiały kreatywne i przeformatowania oraz kompleksowo obsługuje kampanię mediową w digitalu. Kampania jest obecna w mediach społecznościowych, displayu oraz w radiu. 

Kampanię stworzył team agencji Ancymony w składzie: Krystyna Dranchuk (strategia mediowa i obsługa mediów), Rafał Zieliński (design i motion), Katarzyna Borowiec oraz Alicja Pytel (copywriting), Magdalena Baran (project management) oraz Paweł Jóźwik (lead strategiczno-mediowy).

Dołącz do dyskusji: Orifarm promuje Vita Buerlecithin na Dzień Babci i Dziadka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl