Vision Ads wprowadza reklamy Sliding Captcha i pre-roll Skip Ad
Firma Vision Ads (należąca do Grupy OAN) rozpoczęła współpracę strategiczną z izraelską spółką Minteye oferującą technologię reklamową Captcha. Dzięki temu oferta Vision Ads została rozszerzona o formaty Sliding Captcha i pre-roll Skip Ad.
Sliding Captcha to reklama, w której użytkownik zamiast przepisywać ciąg znaków musi przeciągnąć slider znajdujący się pod właściwą kreacją, żeby ułożyć obrazek. - Takie rozwiązanie pozwala na promocję produktów i usług, które nie zawsze mogą być właściwie opisane przy użyciu Captchy typu Type-In ze względu na zbyt długi tekst reklamowy - wyjaśnia Dominik Cichy, dyrektor zarządzający Vision Ads.
Format jest oferowany w modelu płatności za poprawne dopasowania obrazka przez internautów.
Z kolei pre-roll Skip Ad to format będący połączeniem reklamy wideo i display. Pozwala on internaucie pominąć treść spotu reklamowego przy użyciu slidera znajdującego się na warstwie wideo. - Ogranicza to irytację użytkowników i pozwala pozyskać tych w pełni zaangażowanych w odbiór przekazu - podkreśla Dominik Cichy.
Dołącz do dyskusji: Vision Ads wprowadza reklamy Sliding Captcha i pre-roll Skip Ad