SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Visa z dwoma stronami karty promuje płatności w internecie (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Visa Europe podkreśla, że jej kartami można płacić zarówno w stacjonarnych punktach handlowych, jak i w internecie. Akcję - obejmującą telewizję, internet, prasę i outdoor - przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MEC.

Bohaterowie spotu emitowanego w ramach tej kampanii płacą zbliżeniowo kartą Visa za sok w barze, a następnie przenoszą się do mieszkania, gdzie używając tej samej karty kupują wakacyjny wyjazd przez internet. Oba miejsca są lustrzanymi odbiciami. Podobny motyw jest w reklamach prasowych i outdoorowych.

- Popularność zakupów internetowych wśród polskich konsumentów stale rośnie. Jednak wielu z nich nie korzysta z kart podczas płatności dokonywanych online, często nie zdając sobie sprawy z tego, że w internecie można płacić wszystkimi kartami Visa, także debetowymi wydanymi do rachunku bankowego. Obecnie transakcja kartą w internecie zajmuje krótką chwilę, także jeżeli jest dokonywana np. za pomocą smartfona czy tabletu. Poprzez kampanię staramy się uświadomić użytkownikom, jak łatwo mogą cieszyć się komfortem płatności z Visa - zarówno w handlu tradycyjnym, jak i w internetowym - opisuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu Visa Europe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 10 lipca w telewizji (m.in. kanały TVP, Polsat, TVN24, Discovery Channel, TV4), internecie (największe portale, np. Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl), prasie (m.in. „Polityka”, „Tele Tydzień”, „Avanti”) oraz na outdoorze (m.in. citylighty w największych miastach, reklamy ścienne wzdłuż schodów ruchomych do peronów na stacji warszawskiego metra).

Strategią i kreacją kampanii oraz produkcją spotu zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, a zakupem mediów - dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Visa z dwoma stronami karty promuje płatności w internecie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl