Virgin Mobile Polska: niedługo postpaid i duża kampania, za 3 lata milion klientów
- Za trzy lata chcemy mieć milion użytkowników - zapowiada Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający startującej właśnie sieci komórkowej Virgin Mobile Polska. Za kilka tygodni ruszy duża kampania reklamowa sieci.
Virgin Mobile Polska oficjalnie rozpoczęło świadczenie usług telefonicznych i dostępu do internetu mobilnego w modelu prepaidowym. Sieć oferuje startery o wartości 8 zł oraz doładowania 10-, 30- i 50-złotowe, natomiast minuta połączenia głosowego i wideo do wszystkich sieci telefonicznych w kraju kosztuje 19 groszy, SMS - 12 groszu, MMS - 25 groszy, a każde 5 kB danych wysyłanych i odbieranych z internetu - grosz (zobacz szczegóły, także roamingu). Virgin Mobile proponuje też 10 modeli telefonów oraz promocję, w której do końca roku co miesiąc otrzymuje się za darmo 250 MB na transfer z internetu (przeczytaj więcej).
>>> Analitycy o Virgin Mobile w Polsce: będzie ciężko o klientów, trzeba szukać niszy
Obecnie startery Virgin Mobile Polska są sprzedawane w 3 tys. punktów w całym kraju, a doładowania - w 30 tys. Do końca br. dystrybucja ma zostać rozszerzona do ponad 20 tys. punktów ze starterami i 100 tys. z doładowaniami.
Przedstawiciele Virgin Mobile Polska podkreślają, że użytkowników chcą pozyskiwać i utrzymywać m.in. wysokim poziomem ich obsługi. Sieć umożliwia klientom kontaktowanie się z nią poprzez bezpłatną infolinię telefoniczną oraz specjalną aplikację internetową (dostępną m.in. na facebookowym fanpage’u sieci). - W naszym centrum obsługi klienta są zatrudnieni tylko nasi pracownicy, z którymi my jako kierownictwo jesteśmy w stałym i bliskim kontakcie. Nie zlecamy tego jakimś zewnętrznym firmom - podkreśla Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska. W firmie pracuje obecnie kilkadziesiąt osób, z czego mniej więcej połowa w dziale sprzedaży.
Drugą zaletą sieci mają być różnego rodzaju bonusy i usługi dla użytkowników - nie tylko związane z telekomunikacją, ale też szeroko rozumianą rozrywką (np. darmowe bilety na różne wydarzenia i imprezy). - Chcemy zaprosić naszych użytkowników, żeby współtworzyli tę ofertę dodatkowych usług, wskazując nam, co najbardziej ich interesuje. Przykładowo już teraz rusza konkurs, w którym szukamy pomysłów na zaaranżowanie naszego biura - opisuje Gniewek. - Bonusami będziemy nagradzać nie tylko nowych klientów, za dołączenie do naszej sieci, lecz również tych stałych użytkowników, za to że długo są z nami - dodaje.
>>> Łukasz Wejchert mniejszościowym udziałowcem Virgin Mobile Polska
Tomasz Gniewek deklaruje, że sieć planuje w ciągu trzech lat pozyskać około miliona klientów. - Przy czym pierwszy rok będzie dla nas stał pod znakiem rozbudowy sieci dystrybucji i dokładnego przedstawienia użytkownikom naszej oferty - zaznacza. Sieć w dłuższej perspektywie czasowej planuje wprowadzenie do swojej oferty usług abonamentowych. Z kolei za kilka miesięcy ma ruszyć jej program CSR skierowany do młodych biznesmenów.
Obecnie Virgin Mobile Polska jest reklamowana w internecie (m.in. poprzez działania na Facebooku) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Natomiast za kilka tygodni ruszy szerokozasięgowa kampania reklamowa informująca o starcie sieci. Kreację przygotowuje agencja Work-Room wspólnie z Przemysławem Bogdanowiczem, do niedawna dyrektorem kreatywnym DDBO Warszawa. Będą to reklamy stworzone specjalnie na polski rynek, a nie adaptacje globalnych przekazów. Akcja obejmie wszystkie najważniejsze media na czele z telewizją, a za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Mindshare.
Dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska Marcin Wieczorkowski nie ujawnia, ile sieć przeznaczy na działania reklamowe do końca br. czy w pierwszym roku swojego działania. Mówi jedynie, że będą to wydatki porównywalne z budżetami marketingowymi segmentów prepaidowych głównych operatorów.
Dołącz do dyskusji: Virgin Mobile Polska: niedługo postpaid i duża kampania, za 3 lata milion klientów