Vipowski zielony fotel znów reklamuje Banki Spółdzielcze (zobacz wideo)
Pod hasłem „Najbliżej ludzi” rusza kolejny etap kampanii reklamującej Banki Spółdzielcze opartej na symbolu zielonego fotela. Akcję przygotowały firmy Granatowi i Effective Media.
Obecna kampania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS wykorzystuje znany już z wcześniejszych reklam zielony fotel, symbolizujący vipowski standard obsługi klienta oferowany przez te banki. W spocie młodzi ludzie w różnych sytuacjach napotykają taki fotel na swojej drodze.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN i kanały regionalne - od lutego oprócz spotów 30-sekundowych także 8-sekundowe billboardy sponsorskie), internet (media społecznościowe, reklamy banerowe, serwis docelowy najblizejludzi.pl), kina studyjne oraz outdoor (plakaty i bilety w pociągach PKP, reklamy w pojazdach komunikacji miejskiej).
Kreacją reklam zajęła się agencja Granatowi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.
Dołącz do dyskusji: Vipowski zielony fotel znów reklamuje Banki Spółdzielcze (zobacz wideo)