SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vileda z kolejną odsłoną kampanii mopa Ultramax

Ruszyła czwarta odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej mopa bezdotykowego Ultramax marki Vileda.

Kampania podkreśla niezawodność mopa z bezdotykowym systemem wyciskania. Vileda promuje także model Ultramaxa w wersji XL, z większą o 20 proc. nakładką czyszczącą, o szerokości 42 cm.

Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych) będą emitowane do 15 grudnia. Komunikację wspierają również działania w internecie: spoty i banery, social media, PR, POS. Równolegle marka prowadzi działania product placement - Ultramaxa w wersji XL zobaczymy aż cztery razy w nowym sezonie programu "Nasz nowy dom".

Kampanię przygotował we własnym zakresie dział marketingu Vileda.

Dołącz do dyskusji: Vileda z kolejną odsłoną kampanii mopa Ultramax

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl