Vileda z kolejną odsłoną kampanii mopa Ultramax
Ruszyła czwarta odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej mopa bezdotykowego Ultramax marki Vileda.
Kampania podkreśla niezawodność mopa z bezdotykowym systemem wyciskania. Vileda promuje także model Ultramaxa w wersji XL, z większą o 20 proc. nakładką czyszczącą, o szerokości 42 cm.
Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych) będą emitowane do 15 grudnia. Komunikację wspierają również działania w internecie: spoty i banery, social media, PR, POS. Równolegle marka prowadzi działania product placement - Ultramaxa w wersji XL zobaczymy aż cztery razy w nowym sezonie programu "Nasz nowy dom".
Kampanię przygotował we własnym zakresie dział marketingu Vileda.
Dołącz do dyskusji: Vileda z kolejną odsłoną kampanii mopa Ultramax