V3 Razr w natarciu
Motorola rozpocznie kampanię przedświąteczną flagowego telefonu V3 Razr.
Motorola rozpocznie w tym tygodniu kampanię swojego flagowego telefonu V3 Razr. Potrwa ona do świąt, obejmie telewizję, radio, internet i prasę. Kampanię przygotowały Gruppa 66 Ogilvy i Universal McCann. Ważnym uzupełnieniem będą nasilone działania PR-owe oraz kampania ambientowa w sklepach z ekskluzywną odzieżą (m.in. Boss), gdzie umieszczane będą duże makiety telefonu V3. Kolejnym ważnym elementem działań jest pomysł na personalizację telefonów V3 poprzez grawerowanie krótkiego tekstu na tylnej części telefonu.
Jak mówi dla "Media*Marketing Polska" Grzegorz Podgórski, country manager Motorola Polska, pomysł ten został wcześniej przetestowany i spotkał się z bardzo gorącym przyjęciem konsumentów. - Taka personalizacja to pomysł, który szczególnie przed świętami powinien się dobrze sprawdzić. Nie sądzę, żeby był to czynnik wprost motywujący do zakupu, ale stwarza nam możliwości ciekawej komunikacji i wyróżniającej się prezentacji telefonu oraz w ogóle naszej marki w sklepach sprzedających telefony - mówi Podgórski.
Konsumenci, którzy zdecydują się na personalizację telefonu w ten sposób, będą mogli podać pożądany przez siebie tekst w serwisie internetowym, a po kilku dniach odebrać przygotowany telefon. V3 Razr to tegoroczny okręt flagowy portfolio Motoroli, a przy okazji hit sprzedażowy. Telefon cenowo pozycjonowany jest wysoko, a mimo to sprzedawany jest masowo - dokładnych danych firma nie ujawnia, ale jak mówi Podgórski, jest to liczba przekraczająca 100 tys. sztuk. Obecna kampania to trzecia fala tegorocznych działań wspierających V3. Również przy poprzednich firma wykorzystywała poza mediami narzędzia ambientowe. W ramach wiosennej kampanii launchującej telefon na polskim rynku w całym kraju w nietypowych miejscach pojawiały się komunikaty zwracające uwagę konsumentów na konieczność uważania na różnego rodzaju szczeliny, w które mogłaby wpaść ich Motorola V3 Razr (głównym wyróżnikiem V3 jest bowiem design i wyjątkowo cienki przekrój). Na bankomatach pojawia się np. komunikat wyjaśniający, że szczelina w bankomacie jest na tyle cienka, że przez przypadek może w nią wpaść V3. W biurowcach przy windach pojawiały się ostrzeżenia, by nie upuścić V3, bo mógłby on wpaść w szczelinę przy windzie. Dodatkowo w wybranych restauracjach w całym kraju razem ze standardowym menu klienci otrzymywali Menu V3 prezentujące najważniejsze cechy tego telefonu (tę kampanię ambientową przygotowywała agencja PZL).
Dołącz do dyskusji: V3 Razr w natarciu