Urodzinowa 'Pani Domu' z kuponami rabatowymi i kampanią
Do ukazującego się dziś urodzinowego wydania tygodnika "Pani Domu"(Marquard Media Polska), dołączonych zostało 15 kuponów rabatowych.Numer, który jest wydaniem podwójnym, wspiera kampania reklamowa.
Kupony pozwalają na uzyskanie do 30 proc. rabatu w takichsieciach sklepów i punktów usługowych jak m.in. KappAhl, Smyk, CCC,Natura, Komfort, Boti, Hair Coif, Time Trend czy Gino Rossi. Wwydaniu ogłoszono też sms-owy konkurs urodzinowy, w którym możnawygrać 230 nagród.
Akcja promocyjna numeru realizowana jest w telewizji (TV Puls,Hallmark Channel, Comedy Central, Zone Club, Zone Romantica, KinoPolska), radiu (Radio Zet, RMF FM), internecie (Wirtualna Polska) iprasie ("Cienie i Blaski", "Sekrety Serca", wydania specjalne "PaniDomu"). Kreację kampanii i mediaplan przygotował dział marketinguwydawcy.
Tygodnik "Pani Domu" zadebiutował na polskim rynku 31sierpnia 1994 roku i wtedy wydawany był przez spółkę AxelSpringer Polska. Wydawnictwo Marquard Media Polska odkupiło tytuł w2007 roku. Średnia sprzedaż ogółem "Pani Domu" w okresie odstycznia do czerwca br. wyniosła 271 451 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowa 'Pani Domu' z kuponami rabatowymi i kampanią