Urodzinowa kampania Geant
Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na obsługę kampanii 9. urodzin Geant Polska.
Agencja już wcześniej współpracowała z tym klientem, tworząc i prowadząc program lojalnościowy. Tym razem S4 zajmuje się planowaniem, strategią i kreacją całości przedsięwzięcia.
Kampania opiera się na loterii, która ruszy na początku października. Loteria ma charakter lojalnościowy: klienci Geant otrzymają kupony, na których znajdują się symbole nagród. Kolekcja trzech kuponów z tym samym symbolem uprawnia do wzięcia udziału w losowaniu. Do wygrania jest 9 samochodów marki dacia Logan, 99 telewizorów, 199 zestawów kina domowego oraz 299 grillów elektrycznych. Akcja zawiera również program rabatowy, a kilkudziesięciu klientów, posiadających kupony z dodatkowym symbolem, otrzyma kawałek urodzinowego tortu. Tort będzie również głównym elementem jednego z licznych eventów: 23-ego października w każdym z marketów klienci będą mogli wziąć udział w malowaniu jednego z 18 olbrzymich kawałków blejtramu, które po złożeniu stworzą gigantyczną makietę wypieku. Dodatkowo, w połowie akcji, Geant zapowiada niespodziankę dla uczestników loterii. Jubilat nie zapomina również o pracownikach marketu, swoich "najbardziej lojalnych klientach" - dla nich zespół S4 opracował system motywacyjny z atrakcyjnymi nagrodami.
Media zaplanował Macroscop OMD, są to radio, prasa oraz internet, gdzie utworzono odrębną na tę okazję stronę. Urodzinowa akcja i loteria potrwają do końca października.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowa kampania Geant