SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPS stawia na Ogilvy

Firma kurierska UPS zatrudniła agencję Ogilvy & Mather doobsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

W finałowej fazie przetargu na warty 200 milionów dolarów budżetOgilvy, która startowała razem z domem mediowym Maxus, pokonałaagencje Young & Rubicam (z Mindshare) i Euro RSCG (z MPG).

Z kolei w minionym tygodniu, pomimo zaprezentowania swojejfinałowej prezentacji, z rywalizacji wycofała się agencja JWT.

Ogilvy zastąpi agencje The Martin Agency i McCann Erickson,które do tej pory obsługiwały UPS odpowiednio w USA i napozostałych rynkach świata. Budżet firmy obejmuje m.in. tradycyjnąi cyfrową reklamę oraz planowanie i zakup mediów.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: UPS stawia na Ogilvy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
beauty85
Jak dla mnie to UPS nie jest jedyna firma kurierska w Polsce, a wszyscy rzucają się na ich usługi bez zastanowienia. Podobna oferte ma choćby AIN Kurier i co najważniejsze jest u nich dużo taniej, można sobie nawet sprawdzić koszt paczki na stronie.
odpowiedź