UPC Polska wybiera nową agencję. Reklamy dalej z Katarzyną Pakosińską?
UPC Polska zaczął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną, do którego zaprosił pięć agencji. Operator nie przesądza na razie, czy w dalszym ciągu w jego reklamach będzie występować Katarzyna Pakosińska.
Do przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną UPC Polska zostały zaproszone agencje PZL, Brain, Heart and Brain, BBDO Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w grudniu, a współpraca z wybraną agencją ma ruszyć z początkiem przyszłego roku.
Przez ostatnie 3,5 roku kreację reklam UPC Polska przygotowywała agencja Draft FCB (wcześniej działająca jako Draft FCB + AdFabrika), a występowała w nich Katarzyna Pakosińska, wcielając się w podwójną rolę: rozsądnej brunetki i naiwnej blondynki. Obecnie w takiej konwencji reklamuje pakiet internetowo-telewizyjny (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
Czy UPC Polska zamierza w przyszłym roku kontynuować współpracę z Pakosińską, kiedy reklamy firmy będzie przygotowywać nowa agencja? - Na tym etapie nie podajemy tej informacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Sadowska z biura prasowego UPC.
W przyszłym roku UPC Polska zamierza uruchomić usługi telefonii komórkowej i mobilnego internetu pod marką Horizon (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: UPC Polska wybiera nową agencję. Reklamy dalej z Katarzyną Pakosińską?