Unilever promuje tanecznym spotem środki do prania Surf (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa marki produktów do prania Surf (Unilever). Akcję przygotowały Mindshare, Well-Rounded Design, ToFi Productions, Chimney Poland I Atelier PR.
Głównym elementem rozpoczętych w lutym działań reklamowych jest spot, w którym wystąpiła aktorka Agnieszka Mrozińska ("Na dobre i na złe", "Barwy szczęścia"). Reklama pokazuje, jak pozytywnie wpływa na bohaterkę korzystanie z promowanego produktu.
- Tylko w lutym w telewizji reklamę będzie można zobaczyć średnio 242 razy dziennie, czyli około co 6 minut. W oparciu o spot telewizyjny przygotowaliśmy również silne wsparcie w digitalu i social mediach - komentuje Magdalena Szpądrowska, brand manager marki Surf.
Za planowanie promocji i działań reklamowych odpowiada dom mediowy Mindshare, a za działania PR agencja Atelier PR. Koncept spotu został stworzony we współpracy z agencją Well-Rounded Design, za produkcję spotu odpowiada ToFi Productions, a za postprodukcję Chimney Poland.
Kampania promująca nową komunikację marki Surf potrwa cały rok, dodatkowo przygotowano aktywacje i promocje w punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Unilever promuje tanecznym spotem środki do prania Surf (wideo)