Udział „wielkiej czwórki” poniżej 40 proc. Najsłabsza w historii oglądalność TVP2
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta niezmiennie była pierwsza w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 czerwca 2016 roku zwiększył się o 0,52 pkt. proc. do 12,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 1,15 pkt. proc. i wyniósł 10,49 proc.
Podium uzupełnia TVP1, która tydzień wcześniej była pierwsza. Wynik tej stacji to 10,28 proc. (spadek o 2,04 proc.). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce (6,35 proc.; w dół o 2,22 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 42,15 proc. do 39,56 proc.
W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał TVN24 (3,83 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
06.06.2016 - 12.06.2016 |
13.06.2016 - 19.06.2016 |
Dynamika |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
W pkt. proc. |
1 |
Polsat |
678 441 |
11,92% |
708 106 |
12,44% |
0,52% |
2 |
TVN |
531 286 |
9,34% |
596 909 |
10,49% |
1,15% |
3 |
TVP1 |
701 207 |
12,32% |
584 874 |
10,28% |
-2,04% |
4 |
TVP2 |
487 566 |
8,57% |
361 085 |
6,35% |
-2,22% |
5 |
TVN24 |
224 248 |
3,94% |
217 782 |
3,83% |
-0,11% |
6 |
TV4 |
177 638 |
3,12% |
186 412 |
3,28% |
0,16% |
7 |
TVP INFO |
173 416 |
3,05% |
176 670 |
3,10% |
0,05% |
8 |
TVN7 |
183 533 |
3,23% |
173 754 |
3,05% |
-0,18% |
9 |
TV PULS |
170 883 |
3,00% |
173 181 |
3,04% |
0,04% |
10 |
TTV |
96 845 |
1,70% |
103 389 |
1,82% |
0,12% |
11 |
Puls 2 |
100 503 |
1,77% |
99 486 |
1,75% |
-0,02% |
12 |
TVP Seriale |
94 169 |
1,65% |
94 498 |
1,66% |
0,01% |
13 |
Polsat2 |
83 077 |
1,46% |
93 942 |
1,65% |
0,19% |
14 |
TV6 |
74 796 |
1,31% |
85 415 |
1,50% |
0,19% |
15 |
Polsat Sport |
59 523 |
1,05% |
80 522 |
1,42% |
0,37% |
16 |
TVP3 |
62 396 |
1,10% |
67 053 |
1,18% |
0,08% |
17 |
Polsat News |
58 032 |
1,02% |
66 552 |
1,17% |
0,15% |
18 |
TVP Rozrywka |
68 309 |
1,20% |
62 039 |
1,09% |
-0,11% |
19 |
Stopklatka |
57 703 |
1,01% |
61 213 |
1,08% |
0,07% |
20 |
Polo TV |
46 536 |
0,82% |
52 567 |
0,92% |
0,10% |
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zwiększyła udział o 0,08 pkt. proc. do 14,45 proc. Drugą lokatę zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 12,42 proc., po wzroście o 0,99 pkt. proc.
Na ostatniej pozycji podium znalazła się Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,66 proc. (w dół o 1,79 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka, która również w tym ujęciu miała najniższy udział w historii (w dół o 1,87 pkt. proc. do 5,47 proc.).
Wszyscy 16-49 |
06.06.2016 - 12.06.2016 |
13.06.2016 - 19.06.2016 |
Dynamika |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
W pkt. proc. |
1 |
Polsat |
322 444 |
14,37% |
324 690 |
14,45% |
0,08% |
2 |
TVN |
256 421 |
11,43% |
278 980 |
12,42% |
0,99% |
3 |
TVP1 |
211 912 |
9,45% |
172 184 |
7,66% |
-1,79% |
4 |
TVP2 |
164 547 |
7,34% |
122 923 |
5,47% |
-1,87% |
5 |
TV4 |
76 994 |
3,43% |
76 962 |
3,43% |
0,00% |
6 |
TV PULS |
76 440 |
3,41% |
73 461 |
3,27% |
-0,14% |
7 |
TVN7 |
70 233 |
3,13% |
69 962 |
3,11% |
-0,02% |
8 |
TVN24 |
51 507 |
2,30% |
54 555 |
2,43% |
0,13% |
9 |
TTV |
45 853 |
2,04% |
49 676 |
2,21% |
0,17% |
10 |
Puls 2 |
47 977 |
2,14% |
45 520 |
2,03% |
-0,11% |
11 |
TV6 |
33 386 |
1,49% |
40 272 |
1,79% |
0,30% |
12 |
TVP Seriale |
41 228 |
1,84% |
37 472 |
1,67% |
-0,17% |
13 |
Polsat2 |
29 868 |
1,33% |
35 375 |
1,57% |
0,24% |
14 |
Polo TV |
29 469 |
1,31% |
33 115 |
1,47% |
0,16% |
15 |
TVP INFO |
27 378 |
1,22% |
28 844 |
1,28% |
0,06% |
16 |
Polsat Sport |
25 679 |
1,14% |
27 701 |
1,23% |
0,09% |
17 |
Stopklatka |
24 000 |
1,07% |
24 549 |
1,09% |
0,02% |
18 |
TVN Style |
24 381 |
1,09% |
22 723 |
1,01% |
-0,08% |
19 |
TVP Rozrywka |
22 330 |
1,00% |
21 050 |
0,94% |
-0,06% |
20 |
Polsat News |
17 231 |
0,77% |
20 818 |
0,93% |
0,16% |
Dołącz do dyskusji: Udział „wielkiej czwórki” poniżej 40 proc. Najsłabsza w historii oglądalność TVP2
Metodologia TAJNA !!!!! I TYM NIEJASNYM SPOSOBEM KOMUNISTKA GORAJEWSKA
DAJE TORT REKLAMOWY POSTKOMUNISTYCZNEMU TVN >..