SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udany rok Paralotnej

4 nagrody (Srebrne Effie, dwie kreatury i wyróżnienie na konkursie Złote Orły), 5 nowych klientów i 6 nowych osób w zespole to bilans roku agencji Paralotna.

-To byl bardzo udany rok dla naszych klientów a tym samym dla nas. Kreatura i Effie dla kampanii wprowadzajacej Nikona na rynek polski,  to znak, ze dobra kreacja idzie u nas w parze ze wzrostem sprzedaz, co jest dla klientów najwazniejsze  - mówia Michal Holewjusz i Pawel Lis, kreatywni dyrektorzy zarzadzajacy. Paralotna stala sie dla marketerów prawdziwym partnerem kreujacym marki - dodaja.
 
Do grona nowych klientów dolaczyli m.in: KIA Motors, CH Promenada, SageSymfonia, Wyborowa SA.

Dołącz do dyskusji: Udany rok Paralotnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl