Udany 2004 rok Radia Zet
2004 rok należał do Radia Zet, które odnotowało największy wzrost słuchalności
Jak wynika z najnowszych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company w 2004 roku największy wzrost udziału w rynku radiowym odnotowało Radio Zet. Liderem rynku radiowego pozostaje jednak RMF FM.
Gdy dobrze sobie radzą stacje komercyjne traci Polskie Radio. W badanym okresie radiowa "Jedynka", jako jedyna stacja ogólnopolska, zanotowała spadek słuchalności.
Wszyscy (15-75 ) |
Udział w rynku (%) 2004 |
Udział w rynku (%) 2003 |
Udział w rynku 2002 |
RMF FM |
23,8% |
23,6% |
22,4% |
Radio Zet |
20,9% |
18,9% |
17,5% |
PR 1 |
15,6% |
16,1% |
17,9% |
PR 3 |
5,5% |
5,3% |
4,6% |
Wszyscy (15-75 ) |
Zasięg dzienny 2004 |
Zasięg dzienny 2003 |
Zasięg dzienny 2002 |
RMF FM |
29,0% |
28,3% |
24,7% |
Radio Zet |
26,2% |
24,3% |
20,4% |
PR 1 |
17,2% |
17,7% |
17,4% |
PR 3 |
6,7% |
6,7% |
5,5% |
Tymczasem RMF FM umacnia pozycję wśród osób w wieku 25-39 lat, do których głównie adresuje swój program.
W okresie październik-grudzień 2004 stacja osiągnęła ponad 29% udziału w rynku, to jest to 4% więcej niż poziom kolejnej rozgłośni.
Średnio każdego dnia RMF FM słuchało, aż 37% osób w tym wieku przez 3,5 godziny.
Udział w rynku słuchalności | ||
|
październik 2004 - grudzień 2004 |
2003 rok |
Radio RMF FM |
29,2% |
28,7% |
Radio Zet |
25,3% |
23,0% |
Polskie Radio Program 3 |
7,2% |
7,5% |
Polskie Radio Program 1 |
5,1% |
4,6% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat |
Dołącz do dyskusji: Udany 2004 rok Radia Zet