Uczelnie WSB Merito z kampanią skierowaną do Generacji Z
Uczelnie WSB Merito, dawniej Wyższe Szkoły Bankowe wystartowały z pierwszą po rebrandingu oficjalną kampanią reklamową, która skierowana jest do Generacji Z. Za kreację oraz za nadzór nad produkcją spotu odpowiada należąca do Group One agencja Change Serviceplan.
Wraz z rozpoczynającym się okresem studiów grupa niepublicznych uczelni w Polsce WSB Merito rozpoczęła komunikację oferty studiów.
W spotach przedstawiono głos Pokolenia Z, które kwestionuje narzucone przez Generację X schematy myślenia o przyszłości. Każdy młody człowiek, stojący przed wyborem swojej życiowej drogi słyszy, że “trzeba się na coś zdecydować”, że “trzeba wybrać jedną, albo drugą drogę”, albo że “nie można mieć wszystkiego”.
W kampanii pokazano, że uczelnie WSB Merito wsłuchując się w głos Pokolenia Z, umożliwiają studentom łączenie nauki z pracą oraz czasem wolnym, bez konieczności dokonania wyboru między nimi.
Wiodącym elementem trwającej obecnie kampanii są spoty wideo emitowane na platformie YouTube i w social mediach. Działania prowadzone są także w radiu.
Produkcją spotu wideo zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada należąca do Group One agencja Change Serviceplan.
Dołącz do dyskusji: Uczelnie WSB Merito z kampanią skierowaną do Generacji Z