Etykiety z życzeniami i wsparcie Szlachetnej Paczki w kampanii „Tyskiego najlepszego!”
Bożonarodzeniowa kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) po raz kolejny będzie prowadzona pod hasłem „Tyskiego najlepszego!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, Konqubinat, Juice, Studio Televisor, Hand Made, Zenith i Q&A Communications.
W nowej odsłonie kampanii „Tyskiego najlepszego!” tak samo jak we wcześniejszych na puszkach i butelkach Tyskiego znajdą się 23 krótkie sformułowanie z życzeniami i określeniami różnych osób, do których mogą być skierowane.
Tegoroczna akcja obejmuje też wsparcie inicjatywy charytatywnej Szlachetna Paczka. Kompania Piwowarska zapowiada, że dzięki zaangażowaniu marki pomoc wolontariuszy i darczyńców dotrze do ok. 20 tys. rodzin.
W reklamach pod hasłem „Tyskiego najlepszego!” występują Mazur i Mecenas, bohaterowie wielu spotów piwa Tyskie w ostatnich latach.
Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, internecie oraz sklepach (materiały POS).
Kreacją kampanii i przygotowaniem reklam outdoorowych zajęła się agencja Bardzo. Spot przygotował team Konqubinat, produkcją zajęło się studio Tank, udźwiękowieniem - studio Juice, a postprodukcją - studio Televisor. Za działania w internecie odpowiedzialna jest agencja Hand Made, za zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Etykiety z życzeniami i wsparcie Szlachetnej Paczki w kampanii „Tyskiego najlepszego!”