SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tyskie najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej

Polacy dość dobrze identyfikują sponsorów polskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie Londyn 2012, zwłaszcza takie marki jak Tyskie, Orlen oraz Orange - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Markami najczęściej wskazywanymi jako sponsorzy polskiej reprezentacji olimpijskiej są Tyskie, Orlen oraz Orange.

Jednocześnie część sponsorów w ogóle nie została wymieniona przez respondentów, część zaś otrzymała mniej niż 5% wskazań.


 

Podczas igrzysk w Londynie Polacy wezmą udział łącznie w 23 dyscyplinach. Najpopularniejszą z nich jest siatkówka, a kolejne miejsca zajmują boks, lekkoatletyka, pływanie i tenis ziemny.

W sumie w igrzyskach weźmie udział ponad 200 reprezentantów Polski, ale tylko 10% z nich znajduje się na liście 100 najbardziej znanych polskich sportowców. Najbardziej popularnymi wśród polskich olimpijczyków są Otylia Jędrzejczak, Agnieszka Radwańska, Monika Pyrek, Mateusz Kusznierewicz, Paweł Korzeniowski, Sylwia Gruchała, Paweł Zagumny, Maja Włoszczowska oraz Bartosz Kurek.

Pierwszy pomiar badania „Sponsoring Monitor 2012” został przeprowadzony przez ARC Rynek i Opinia metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) w okresie 30 kwietnia  – 20 maja br., N=602. Badanie "Sponsoring Monitor 2011/2012" przeprowadzono w lutym br. metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej próbie N=1814 mieszkańców Polski w wieku 15–65 lat.

Dołącz do dyskusji: Tyskie najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
??
jsk mozna pić takie popłuczyny???
odpowiedź