Tymoteusz Raffinetti: z Content King do Publicis DWL
Tymoteusz Raffinetti po kilku miesiącach pracy odszedł z agencji Content King (należącej do Havas Worldwide Warsaw). Obecnie pracuje w Publicis DWL.
Tymoteusz Raffinetti dołączył do zespołu agencji Publicis DWL obejmując stanowisko new media strategist. Przeszedł z agencji interaktywnej Content King (Havas Worldwide Warsaw), w której pracował zaledwie siedem miesięcy.
Wcześniej przez dwa lata Tymoteusz Raffinetti pracował w agencji Next należącej do Starcom MediaVest Group. Zaczynał jako junior interactive planner, potem jako content designer pracował dla takich klientów jak Link4, Samsung i Getin Bank. W styczniu ub.r. objął stanowisko social media strategist. Pracował przy projektach dla VIMN Poland (MTV, Comedy Central), Grupy Żywiec i USP Zdrowie.
Wcześniej Raffinetti był specjalistą od social media w Pkt.pl. Pracował też w Core PR i Empik Group.
Dołącz do dyskusji: Tymoteusz Raffinetti: z Content King do Publicis DWL