Tymbark promuje napój H2Owoc
Wystartowała kampania reklamowa napojów bez dodatku cukru Tymbark H2Owoc (Maspex). Przygotowały ją Bardzo i Stacom.
Bohaterami spotu telewizyjnego są plażowicze poszukujący najlepszego orzeźwiającego napoju na letni dzień. Barman radzi każdemu wybór Tymbarku H2Owoc - napoju bez dodatku cukru, słodzików i barwników.
Promocja obejmuje również digital –Facebooka, Instagram, działania na YouTube i w serwisach VOD.
Dodatkowo komunikacja produktu będzie widoczna w kilku formach w przestrzeniach miejskich – na ekranach bankomatów Euronet oraz w postaci billboardów, citylightów i reklam na autobusach w największych miastach w Polsce. Napoje H2Owoc będą promowane również dzięki współpracy z popularnymi twórcami na Instagramie.
Kreację spotu przygotowała agencja Bardzo, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Dołącz do dyskusji: Tymbark promuje napój H2Owoc