SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko RMF FM zwiększyło udział w rynku radiowym

Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, pozostałe największe stacje radiowe nie poprawiły wyniku. Słuchaczy zyskują natomiast Radio Maryja, Radiostacja, Tok FM i Radio Wawa.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (sierpień - październik 2007) pokazuje, liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM.

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,5 punktu proc. - do poziomu 22,3 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które straciło 0,5 punktu procentowego (18,7 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 13,9 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.).

Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,8 proc..

Udział w czasie słuchania % VIII - X 2007 VIII - X 2006
RMF FM 22,3% 21,8%
Radio ZET 18,7% 19,3%
Jedynka 13,9% 14,1%
Trójka 5,8% 5,8%
Radio Maryja 2,0% 1,9%
Radiostacja 1,1% 0,9%
TOK FM 1,0% 0,8%
Radio Wawa 1,0% 0,9%
Dwójka 0,6% 0,6%
Bis 0,3% 0,7%

Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcej zyskało radio RMF FM - na przeciwnym biegunie "Jedynka".

Udział w czasie słuchania % VIII - X 2007 VII - IX 2007
RMF FM 22,3% 22,1%
Radio ZET 18,7% 18,8%
Jedynka 13,9% 14,4%
Trójka 5,8% 5,7%
Radio Maryja 2,0% 2,0%
Radiostacja 1,1% 1,1%
TOK FM 1,0% 1,0%
Radio Wawa 1,0% 0,9%
Dwójka 0,6% 0,6%
Bis 0,3% 0,4%


Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba: 22959.

Dołącz do dyskusji: Tylko RMF FM zwiększyło udział w rynku radiowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl