Tylko milion widzów serialu „Uwikłani”. Jedynka przegrała z konkurencją
Nowy serial „Uwikłani” oglądało średnio 1 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,36 mln zł.
Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków serialu „Uwikłani” (emitowanego w środy o godz. 20.25, w okresie od 4 marca do 10 czerwca br.) wyniosła 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 6,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana była w Jedynce na przemian z meczami piłki nożnej (gł. Ligi Mistrzów).
W analizowanym okresie zdecydowanie najwięcej widzów (1,71 mln) zgromadził pierwszy odcinek serialu.
Trzy topowe odcinki serialu
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
04-03-2015 |
20:25:34 |
1 713 792 |
10,26% |
08-04-2015 |
20:30:30 |
1 238 254 |
7,62% |
01-04-2015 |
20:30:29 |
1 194 268 |
7,31% |
W paśmie nadawania „Uwikłanych” TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP2, która emitowała wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, a udział tego kanału wyniósł aż 27,90 proc. Dalej uplasowały się: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,09 proc.) oraz Polsat (gł. „Świat według Kiepskich” i „Top Chef”; 9,64 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a TVN zajął miejsce trzecie.
Oglądalność „Uwikłanych” na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
4 319 624 |
27,90% |
21,45% |
TVN |
1 562 940 |
10,09% |
11,64% |
Polsat |
1 492 188 |
9,64% |
13,70% |
TVP1 - Uwikłani |
1 025 399 |
6,62% |
5,27% |
Wpływy reklamowe TVP1 wokół „Uwikłanych” wyniosły 2,36 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Fabuła każdego odcinka „Uwikłanych” była zamkniętą historią, przedstawiającą losy bohatera wplątanego w przestępstwo, który walczy o sprawiedliwość. Realizacją formatu dla TVP zajęła się firma Constantin Entertainment (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Tylko milion widzów serialu „Uwikłani”. Jedynka przegrała z konkurencją