Tygodniowe i dwutygodniowe pakiety w Polskapresse
Biuro Reklamy Polskapresse wprowadziło do swojej oferty nowepakiety reklamowe. Wydawca oferuje klientom m.in. pakiety dniwydawniczych: tygodniowe i dwutygodniowe.
Pakiety dni wydawniczych oferują klientom emisję kampanii wwybranych dwóch lub trzech dniach tygodnia w ośmiu dziennikachtworzących "Polskę": "Polska Metropolia Warszawska", "PolskaDziennik Bałtycki", "Polska Dziennik Łódzki", "Polska DziennikZachodni", "Polska Gazeta Krakowska", "Polska Gazeta Wrocławska","Polska Kurier Lubelski". Np. w ramach tygodniowych pakietówreklamowych klient może zakupić kampanię w poniedziałek i piątek dozrealizowania w ciągu siedmiu dni od momentu emisji pierwszejreklamy. A w przypadku dwutygodniowych pakietów wydawca oferujeemisję dwóch kampanii tygodniowych, w wybrane dni tygodnia, w ciągu14 dni od emisji pierwszej reklamy.
Pakiety dni wydawniczych oferują koszt dotarcia na poziomie 10tys. za punkt w kampaniach tygodniowych i 6,6 tys. za punkt wkampaniach dwutygodniowych. Dodatkowy rabat z racji zakupu pakietówto ok. 25 proc. dla kampanii tygodniowej i ponad 50 proc. dlakampanii dwutygodniowej. Część z nowych pakietów jest obecna wprzeglądarce PBC.
Dołącz do dyskusji: Tygodniowe i dwutygodniowe pakiety w Polskapresse