SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

W grudniu 2008 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały niższąsprzedaż niż w analogicznym okresie 2007 r. Najwięcej zyskałtygodnik "Naj" (G+J Polska), ale w rankingu znalazł się dopiero naczwartym miejscu. Liderem była "Tina" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Tiny" w grudniu 2008 r. wyniosła 399 641 egz. ibyła o 7 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer), którego sprzedaż w grudniu 2008 r. w porównaniu do grudnia2007 r. spadła o 10 proc. do 322 380 egz.

Dopiero na pozycji czwartej znalazł się tygodnik "Naj" (G+JPolska) - wzrost sprzedaży o 35 proc. do 267 223 egz. - który podkoniec czerwca 2008 przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł(początkowo do 0,50 zł).

grudzień


2008

2007

ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina524951399641569 624427 941
Chwila dlaCiebie453508322380494 592358 783
Przyjaciółka440392277185488 637320 145
Naj537933267223394 975197 485
Pani Domu463867262315461 667256 771


Porównanie sprzedaży z grudnia 2008 r. do sprzedaży z listopada2008 r. pokazuje, że najwięcej zyskała "Tina".

2008


grudzień

listopad

ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina524951399641469 399275 074
Chwila dlaCiebie453508322380458 031329 504
Przyjaciółka440392277185416 710217 469
Naj537933267223534 103308 614
Pani Domu463867262315494 338258 581

Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl