SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

W styczniu 2009 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały niższąsprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Najwięcej zyskałtygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), który w rankinguznalazł się drugim miejscu. Liderem była "Tina" (WydawnictwoBauer).

Sprzedaż ogółem "Tiny" w styczniu 2009 r. wyniosła 318 175 egz.i była o 18 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu", którego sprzedaż wstyczniu 2009 r. w porównaniu do stycznia 2008 r. wzrosła o 26proc. do 314 922 egz.

Dopiero na pozycji czwartej znalazł się tygodnik "Naj" (G+JPolska) - wzrost sprzedaży o 16 proc. do 216 272 egz. - który podkoniec czerwca 2008 przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł(początkowo do 0,50 zł).

styczeń


2009

2008

ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina456936318175508 948389 301
Pani Domu491667314922425 000248 178
Chwila dlaCiebie430233306492490 858356 194
Naj456005216272359 604185 611
Przyjaciółka328277201868429 052275 663

Porównanie sprzedaży ze stycznia 2009 r. do sprzedaży z grudnia2008 r. pokazuje, że zyskała tylko "Pani Domu".

2009/2008

styczeńgrudzień
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina456936318175524951399641
Pani Domu491667314922463867262315
Chwila dlaCiebie430233306492453508322380
Naj456005216272537933267223
Przyjaciółka328277201868440392277185

Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl