Tygodnik „ABC” zaczyna ukazywać się w poniedziałki
Od bieżącego numeru tygodnik „ABC” (Fratria) będzie pojawiał się w sprzedaży w poniedziałki, a nie jak dotychczas w środy. - Poniedziałek to naturalny pierwszy dzień sprzedaży wiodących tygodników na polskim rynku - tłumaczy Maciej Wośko, redaktor naczelny pisma.
- „ABC” dołącza do zestawu cotygodniowych tytułów prasowych, które w każdy poniedziałek podsumowują minione dni i wyznaczają najważniejsze tematy rozpoczynającego się tygodnika. Wierzę, że w poniedziałki jeszcze więcej osób sięgnie po atrakcyjne pismo, które tworzymy z myślą o czytelnikach szukających w tygodnikach emocji, nietypowych, niezwykłych i zwyczajnie ciekawych artykułów - podkreśla Maciej Wośko.
Przypomnijmy, że „ABC” omyłkowo zmianę dnia publikacji nowych numerów ze środy na poniedziałek zapowiedział już w połowie września. W poniedziałki ukazuje się drugi tygodnik wydawany przez Fratrię - „W Sieci”.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
„ABC” pojawił się na rynku pod koniec kwietnia br. Tygodnik ma profil tabloidowy, każdy numer liczy 84 strony i kosztuje 3,50 zł. Przez pierwsze dwa miesiące każde wydanie miało trzy różne grzbiety, potem scalono je we wspólny format à la tygodnik opinii, zwolniono też część dziennikarzy. Fratria nie podaje wyników sprzedażowych tytułu.
Głównym konkurentem „ABC” jest wprowadzony jednocześnie do sprzedaży „Od A do Z” (wydawany przez Ringier Axel Springer Polska), którego nowe numery ukazują się w środy.
W poniedziałki pojawiają nowe wydania kilku innych tygodników - oprócz „W Sieci” m.in. „Newsweeka”, „Wprost” i „Do Rzeczy”. W środy ukazuje się natomiast m.in. „Polityka”.
Dołącz do dyskusji: Tygodnik „ABC” zaczyna ukazywać się w poniedziałki