1,6 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 10”. Polsat liderem rynku
Dziesiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,62 mln widzów, o 110 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program nadal dawał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,98 mln zł.
Polsat dziesiąty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty po godz. 22.00, w okresie od 8 września do 17 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 1,62 mln widzów, co przełożyło się na 15,63 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził odcinek z 27 października br.. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,93 mln osób.
Dla porównania, ósma edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. przyciągała przed telewizory o 110 tys. widzów więcej, ale jej udział w grupie komercyjnej 16-49 był nieznacznie niższy. Oglądało ją średnio 1,71 mln osób, co przekładało się na 16,95 proc. udziału w grupie 4+, 14,58 w 16-49 i 15,34 w 16-49.
Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” nadal był liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co dało tej stacji 8,03 proc. udziału. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (różne audycje, w tym transmisje sportowe; 7,99 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „Sierocki na sobotę” i pasmo filmowe; 7,51 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.
Cennikowe wpływy reklamowe z 10 odcinków show wyniosły 29,98 mln zł. Dla porównania, premierowe odcinki formatu pokazywane jesienią ub.r., zarobiły z reklam 28,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dobre wyniki oglądalności notowały również powtórki programu, pokazywane w niedzielne popołudnia. Właśnie zakończony sezon formatu oglądało średnio w tym paśmie 1,32 mln widzów, co przełożyło się na 11,85 proc. udziału w grupie 4+ i 11,09 w 16-49.
Z kolei wyemitowany w tym paśmie 11 listopada br. specjalny odcinek widowiska zgromadził 1,82 mln oglądających (13,47 proc. udziału w grupie 4+ i 14,19 w 16-49).
„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
W dziesiątej edycji programu wystąpili: brali udział: Honorata Skarbek, Ada Kalska, Michalina Sosna, Rafał Szatan, Bogumił „Boogie” Romanowski, Kasia Maciąg, Marek Molak oraz Mateusz Ziółko, który został zwycięzcą.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 10”. Polsat liderem rynku