'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny' i 'Popcornu'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych we wrześniu 2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" i Popcorn" (oba tytuły Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" we wrześniu br. wyniosła 189 292 egz. i była o 9,8 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziewczyna", który w
sierpniu sprzedał się w ilości 135 129 egz. (spadek o 10 proc.),
a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażą ogółem
na poziomie 128 130 egz. (spadek o 15 proc.)
wrzesień |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 189 292 | 172 605 |
Dziewczyna | 135 129 | 151 518 |
Popcorn | 128 130 | 151 055 |
Fun Club | 123 034 | 117 024 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 82 890 | 66 504 |
Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "13
Magazyn Szczęśliwej Nastolatki" (Egmont Polska).
2008 |
||
|
wrzesień |
sierpień |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 189 292 | 202 228 |
Dziewczyna | 135 129 | 150 235 |
Popcorn | 128 130 | 145 634 |
Fun Club | 123 034 | 138 258 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 82 890 | 73 016 |
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny' i 'Popcornu'