'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w październiku 2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" w październiku 2008 r. wyniosła 195 754 egz. i była o 28 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który w październiku sprzedał się w ilości 131 572 egz. (wzrost o 3 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażą ogółem na poziomie 120 863 egz. (wzrost o 3 proc.)
październik |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 195 754 | 152 098 |
Fun Club | 131 572 | 127 778 |
Popcorn | 120 863 | 116 141 |
Dziewczyna | 96 620 | 143 874 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 68 937 | 79 625 |
Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniego
miesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotowały dwa
miesięcznika: "Twist" i "Fun Club".
2008 |
||
|
październik |
wrzesień |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 195 754 | 189 292 |
Fun Club | 131 572 | 123 034 |
Popcorn | 120 863 | 128 130 |
Dziewczyna | 96 620 | 135 129 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 68 937 | 82 890 |
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'