SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w październiku 2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" w październiku 2008 r. wyniosła 195 754 egz. i była o 28 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który w październiku sprzedał się w  ilości 131 572 egz. (wzrost o 3 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażą ogółem na poziomie 120 863 egz. (wzrost o 3 proc.)

październik


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Twist 195 754 152 098
Fun Club 131 572 127 778
Popcorn 120 863 116 141
Dziewczyna 96 620 143 874
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 68 937 79 625


Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotowały dwa miesięcznika: "Twist" i "Fun Club".

2008


październik

wrzesień

ZKDP Sprzedaż ogółem
Twist 195 754 189 292
Fun Club 131 572 123 034
Popcorn 120 863 128 130
Dziewczyna 96 620 135 129
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 68 937 82 890

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl