Twin .digital collective obsłuży w internecie Warkę Radler
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie komunikacji w internecie dla marki Warka Radler. Zlecenie zdobyła agencja Twin .digital collective
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za kreację i strategię komunikacji w kanałach digital, w tym za komunikację i moderację marki w mediach społecznościowych.
- Agencja Twin zaskoczyła nas świeżym spojrzeniem na markę Warkę Radler i jej ogromny potencjał. Podoba nam się kreatywne podejście do zadania z briefu oraz nowoczesne spojrzenie na social media - mówi Ewelina Kawnik, marketing manager marki Warka.
Warka Radler to druga marka należąca do portfolio Grupy Żywiec, która znajduje się wśród klientów Twin. Od tycznia 2016 obsługuje ona również Królewskie.
Pod koniec lutego br. Grupa Żywiec wybrała w przetargu agencje Lvov, która zajmie się przygotowaniem wiosenno-letniej kampanii Warki Radler. Poprzednią agencją, która zajmowała się działaniami digitalowymi tej marki, była Hyper Crew.
Dołącz do dyskusji: Twin .digital collective obsłuży w internecie Warkę Radler